مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:512023-10-19بين الملل

هولوکاست واقعی| عالم اهل سنت: عادی سازی روابط با اسراییل خلاف وحدت است


شیخ هدایت رحمانی، امام جمعه روستای باغ از توابع بخش صحرای باغ لارستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز شاهد نسل کُشی و مسلمان کشی در سرزمین فلسطین هستیم، کشتار مردم بی گناه آن هم در بیمارستان جنایتی وحشتناک است که به هیچ وجه نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

وی سکوت سازمان ملل در برابر جنایت رژیم صهیونیستی را تأسف بار خواند و گفت: جامعه جهانی و در رأس آن سازمان ملل باید جلوی این ماشین کشتار رژیم هتاک و کودک کش جعلی اسراییل را بگیرد، این رژیم صهیونیستی فکر می کند که با کشتار قدرتش را نمایان می کند اما این گودال عمیقی است که با دست خودشان برای خودشان می کَنند و خودِ اسراییلی ها در آن خواهند افتاد.

این عالم اهل سنت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بر خلاف اتحاد مسلمانی دانست و تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم انحرافات قوم یهود را برای ما بیان کرده است،مسلمانان باید این قوم را بشناسند و در مراودات خود با این قوم بخصوص سران کشورها باید حواسشان باشد، اتحادمان را با عادی سازی با رژیم جعلی از بین نبریم.

نباید بترسیم و حزن و اندوه داشته باشیم خداوند وعده پیروزی داده است.

شیخ هدایت رحمانی اسراییل را محور شرارت خاورمیانه دانست و عنوان داشت: آنهایی که فکر می کنند اگر حماس و مقاومت نباشد، جنگ و خونریزی تمام است وخاورمیانه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هولوکاست واقعی| عالم اهل سنت: عادی سازی روابط با اسراییل خلاف وحدت است

هولوکاست واقعی| عالم اهل سنت: عادی سازی روابط با اسراییل خلاف وحدت است